Помощ

Трябва ли да се регистрирам?

Ако искате само да посетите и разгледате електронната книжарница, регистрация не ви е необходима. Но ако искате да пазарувате, тогава е необходимо да се регистрирате. Регистрацията е лесна и бърза, отнема една-две минути. Като регистриран потребител можете да пазарувате по-бързо, да получавате допълнителна информация, да разглеждате историята на поръчките си, да поддържате списък с избрани продукти, да адресирате поръчки до свои близки и приятели.

Как да се регистрирам?

Регистрацията, т.е. създаването на профил, става, след като попълните коректно някои данни в съответните полета на страницата „Регистрация“ и после натиснете бутона „Продължи“. Трябва да въведете името, адреса и електронната си поща, както и да изберете парола. При необходимост по-късно данните могат да бъдат редактирани.  Освен това не пропускайте да се запознаете с условията за ползване и да отбележите, че ги приемате.  На посочения от вас e-mail адрес ще получите писмо за потвърждение на направената регистрация.

Какво да направя, ако забравя паролата си?

Ако забравите паролата си за вход, натиснете бутона „Забравена парола“ и въведете e-mail адреса, с който сте се регистрирали. На същия e-mail адрес ще получите нова парола, с която да влезете в своя профил и която след това можете да смените с друга, по-лесно запомняща се.

Как да се ориентирам в сайта?

Всяка книга е представена в сайта със своя страница, на която ще видите корицата, заглавието, автора, анотацията, съдържанието, точните издателски данни и цената на книгата. Книгите със сходна тематика са обединени в категории, които са подредени в каталог. Когато изберете една категория, ще видите всички книги от нея, които предлага книжарницата. Получените резултати можете да сортирате в нарастващ или намаляващ ред според годината на издаване, датата на получаване или по азбучен ред. Търсенето е по заглавие, автор, издателство и ISBN.

Как да направя поръчка?

За да направите поръчка в електронната книжарница, най-напред трябва да съберете в кошницата желаните от вас продукти. Това могат да бъдат само продукти, които не са изчерпани, т.е. към които има бутон „Поръчай“. С натискането на този бутон избраният от вас продукт автоматично се добавя в кошницата. Вашата поръчка може да се състои от няколко продукта, количеството на всеки от които можете да променяте. Не забравяйте обаче след всяка промяна да натиснете бутона „Обнови“.

Когато сте подготвили своята поръчка, т.е. уточнили сте кои продукти искате да закупите и в какви количества, трябва да преминете към нейното оформяне и изпращане. Това става в няколко лесни и интуитивно ясни стъпки и се стартира с натискането на бутона „Плащане“.

Стъпка 1 е предвидена за вашата идентификация. Ако сте регистриран потребител и сте влязли като такъв в сайта, преди да започнете процеса на пазаруване, директно ще отидете в Стъпка 2. Ако системата не ви разпознава, ще ви бъде предложено да влезете с вашите e-mail и парола като вече регистриран потребител или да си създадете профил като нов потребител. Когато изпълните тези действия, ще бъдете прехвърлени към Стъпка 2.

При Стъпка 2 се посочват данните на лицето, което ще заплати поръчката, като по подразбиране е избран записът с вашите данни. Ако плащането ще бъде направено от друго лице, трябва да посочите неговите данни. Те могат да фигурират вече в адресната книга от предишни поръчки и тогава само трябва да ги изберете от предложеното меню. Ако става дума за ново лице, трябва да отбележите това, след което да попълните неговите данни в полетата на отворената страница. Стъпката завършва с уточнението дали е необходима фактура за покупката или не.

Адресът за доставка се посочва в Стъпка 3. Той обичайно съвпада с адреса от вашия профил. Възможно е обаче да използвате и друг адрес. Например, ако желаете да зарадвате свой близък, като изпратите на неговия адрес поръчани и платени от вас книги. За целта трябва да въведете новия адрес.

В следващите две стъпки избирате начина за доставка и начина за плащане на поръчката си и потвърждавате, че сте запознати с условията за ползване на сайта.

Накрая имате възможност да прегледате още веднъж избраните продукти, както и всички данни за плащането и доставката, които сте посочили в процеса на пазаруването. Ако се налагат някакви корекции, направете ги, като използвате бутона „Промени“, където е нужно. Накрая потвърдете поръчката си, след като се убедите, че тя е оформена коректно. Ако процесът е завършил успешно, ще видите съобщение Вашата поръчка беше приета, а на електронната си поща ще получите писмо с детайлите на поръчката.

Какви са условията за доставка?

Доставката на пратките се извършва чрез куриерска фирма „Спиди“. Проверете на www.speedy.bg дали вашето населено място се обслужва от „Спиди“, по какъв график и къде се намира най-близкият им офис. Пратката ви може да бъде доставена до конкретен адрес или до избран офис на фирмата.

Тъй като куриерите извършват доставките в обичайното работно време, съобразете какъв адрес е по-подходящо да посочите - домашен или служебен. От фирмата ще ви информират предварително с sms за очаквания ден за доставка и ще ви предоставят възможност за пренасочване на пратката към друг адрес или към офис на „Спиди“. В почивни и в празнични дни доставки до адрес не се извършват.

Ако изберете доставка до офис на куриерската фирма, ще можете да вземете пратката си от там в удобно за вас време, без ангажимент за изчакване на куриера. Голяма част от офисите на „Спиди“ работят и в събота.

Цените за доставка са осреднени и не зависят от броя и теглото на продуктите в поръчката. Цената за доставка до офис на „Спиди“ е една и съща за цялата страна, а цената за доставка до адрес чрез куриер зависи от избраната дестинация. Цените могат да се променят поради различни обстоятелства. Към настоящия момент цените са:

- доставка до офис на „Спиди“ – 3,50 лв.;
- доставка до адрес в София  – 4,00 лв.;
- доставка до адрес в страната  – 4,50 лв.

За един адрес се приема, че е на територията на София, ако е в рамките на Околовръстния път.

Поръчки, направени до 15:00 ч., обичайно се обработват и изпращат в същия ден, а тези, които са направени след 15:00 ч. – на следващия ден. Ако по някакви причини се налага удължаване на срока за обработка, ние ще се свържем с вас и ще ви уведомим.

Поръчки, адресирани до офис на „Спиди“ – в София или в страната, както и до адрес в София, се получават още на следващия ден след изпращането им. За доставка до адрес в страната са необходими обикновено 2-3 дни. 

Поръчки, за които е избрано плащане с банков превод, се изпълняват, след като се получи плащането за тях. 

Как да платя поръчката си?

Поръчката си може да заплатите по някой от следните начини:

- при получаване на пратката (т.нар. „наложен платеж“);
- авансово по банков път.

Плащането при получаване на пратката може да стане в брой (с пощенски паричен превод) или с карта (чрез преносимо/стационарно POS устройство на куриерската фирма). И в двата случая трябва да пазите получената разписка, защото тя изпълнява ролята на касова бележка.

Ако изберете плащане с банков превод, поръчката ви ще бъде изпълнена, след като сумата за нея бъде предварително заплатена. Необходимите данни за превода ще ви бъдат предоставени при оформяне на поръчката. За да се избегнат евентуални грешки, препоръчваме ви в платежния документ да посочвате номера на поръчката си. Моля обърнете внимание, че има банкови такси, които са за ваша сметка.

Как да отменя направена поръчка?

Ако решите да се откажете от вече направена поръчка, моля свържете се с нас възможно най-скоро по e-mail или телефон, като изрично посочите номера на поръчката.

Мога ли да се откажа от доставена поръчка или част от нея?

Всички продукти, закупени от електронната книжарница, дори когато не са предмет на рекламация, могат да бъдат върнати или заменени в 14-дневен срок от датата на получаването им. Условието за това е да са здрави, чисти, без надрасквания, без скъсани страници, изобщо без следи от злоумишлена употреба. Изпратете ни продуктите, от които се отказвате, на адрес: СОФТЕХ ЕООД, ул. Милин камък 5, София 1164. Транспортните разходи са за ваша сметка. Сумата за върнатите продукти ще ви бъде възстановена в 14-дневен срок от датата на вашия отказ, но, разбира се, след като получим продуктите, от които се отказвате. Моля свържете се с нас за уточняване на детайлите.

Получих моята поръчка, но в нея: а) има грешно изпратена книга; б) липсва книга, която съм поръчал; в) има дефектна книга. Какво да правя?

В този случай трябва максимално бързо да ни съобщите в какво се състои проблемът. Ние ще се постараем в кратки срокове да заменим грешната/дефектната книга или да изпратим липсващата. Ако по някакви причини това не е възможно, ще ви възстановим платената сума.

За да подадете рекламация трябва да отворите историята на поръчките във вашия профил, да изберете заглавието, за което се отнася рекламацията, да посочите (опишете) причината за рекламацията и да ни изпратете съобщението. Върнатите продукти трябва да изпратите на адрес: СОФТЕХ ЕООД, ул. Милин камък 5, София 1164. Всички транспортни разходи са за наша сметка.

Препоръчваме ви да проверявате поръчката си още при получаването ѝ, така най-лесно и бързо можете да върнете продукта, който не ви удовлетворява.

Как да разбера на какъв етап от обработката е моята поръчка?

Всяка промяна в статуса на вашата поръчка – от получаването до приключването ѝ, се отбелязва и можете да я видите в историята на поръчките в профила си. Паралелно с това получавате и известие на електронната си поща.

Искам да закупя книга, която е отбелязана като изчерпана в книжарницата. Бихте ли ми съобщили, ако отново я получите?

Разбира се! Достатъчно е да изберете бутона „Изчерпано“ към тази книга и във формата, която се отвори, да въведете своето име и e-mail и да натиснете „Уведоми ме“. Веднага след като получим тази книга, на електронната ви поща автоматично ще бъде изпратено съобщение.

Търся книга, която липсва в сайта. Можете ли да ми помогнете?

Поне ще опитаме! Изпратете ни заявка на office@goodboox.bg с всички данни, които знаете за тази книга, включително и ако тя се разпространява само в чужбина. Тъй като нещата са специфични, ще получите оферта за конкретния случай.