Помощ

Трябва ли да се регистрирам?

Ако искате само да посетите и разгледате електронната книжарница - регистрация не ви е необходима. Но ако искате да пазарувате, тогава е необходимо да се регистрирате. Регистрацията е лесна и бърза, отнема една-две минути. Като регистриран потребител можете да пазарувате по-бързо, да получавате допълнителна информация, да разглеждате историята на поръчките си, да поддържате списък с избрани продукти, да адресирате поръчки до свои близки и приятели.

Как да се регистрирам?

Регистрацията, т.е. създаването на профил, става след като попълните коректно някои данни в съответните полета на страницата „Регистрация“ и после натиснете бутона „Продължи“. Трябва да въведете името, адреса и електронната си поща, както и да изберете парола. При необходимост по-късно данните могат да бъдат редактирани.  Освен това не пропускайте да се запознаете с условията за ползване и да отбележите, че ги приемате.  На посочения от вас e-mail адрес ще получите писмо за потвърждение на направената регистрация.

Какво да направя, ако забравя паролата си?

Ако забравите паролата си за вход, натиснете бутона „Забравена парола“ и въведете e-mail адреса, с който сте се регистрирали. На същия e-mail адрес ще получите нова парола, с която да влезете в своя профил и която след това можете да смените с друга, по-лесно запомняща се.

Как да се ориентирам в сайта?

Всяка книга е представена в сайта със своя страница, на която ще видите корицата, заглавието, автора, анотацията, съдържанието, точните издателски данни и цената на книгата. Книгите със сходна тематика са обединени в категории, които са подредени в каталог. Когато изберете една категория, ще видите всички книги от нея, които предлага книжарницата. Получените резултати можете да сортирате в нарастващ или намаляващ ред според годината на издаване, датата на получаване или по азбучен ред. Търсенето е по заглавие, автор, издателство и ISBN.

Как да направя поръчка?

За да направите поръчка в електронната книжарница, най-напред трябва да съберете в кошницата желаните от вас продукти. Това могат да бъдат само продукти, които не са изчерпани, т.е. към които има бутон „Поръчай“. С натискането на този бутон избраният от вас продукт автоматично се добавя в кошницата. Вашата поръчка може да се състои от няколко продукта, количеството на всеки от които можете да променяте. Не забравяйте обаче след всяка промяна да натиснете бутона „Обнови“.

Когато сте подготвили своята поръчка, т.е. уточнили сте кои продукти искате да закупите и в какви количества, трябва да преминете към нейното оформяне и изпращане. Това става в няколко лесни и интуитивно ясни стъпки и се стартира с натискането на бутона „Плащане“.

Стъпка 1 е предвидена за вашата идентификация. Ако сте регистриран потребител и сте влязли като такъв в сайта преди да започнете процеса на пазаруване, директно ще отидете в Стъпка 2. Ако системата не ви разпознава, ще ви бъде предложено да влезете с вашите e-mail и парола като вече регистриран потребител или да си създадете профил като нов потребител. Когато изпълните тези действия, ще бъдете прехвърлени към Стъпка 2.

При Стъпка 2 се посочват данните на лицето, което ще заплати поръчката, като по подразбиране е избран записът с вашите данни. Ако плащането ще бъде направено от друго лице, трябва да посочите неговите данни. Те могат да фигурират вече в адресната книга от предишни поръчки и тогава само трябва да ги изберете от предложеното меню. Ако става дума за ново лице, трябва да отбележите това, след което да попълните неговите данни в полетата на отворената страница. Стъпката завършва с уточнението дали е необходима фактура за покупката или не.

Адресът за доставка се посочва в Стъпка 3. Той обичайно съвпада с адреса от вашия профил. Възможно е обаче да използвате и друг адрес. Например, ако желаете да зарадвате свой близък, като изпратите на неговия адрес поръчани и платени от вас книги. За целта трябва да въведете новия адрес.

В следващите две стъпки избирате начина за доставка и начина за плащане на поръчката си и потвърждавате, че сте запознати с условията за ползване на сайта.

Накрая имате възможност да прегледате още веднъж избраните продукти, както и всички данни за плащането и доставката, които сте посочили в процеса на пазаруването. Ако се налагат някакви корекции, направете ги като използвате бутона „Промени“, където е нужно. Накрая потвърдете поръчката си, след като се убедите, че тя е оформена коректно. Ако процесът е завършил успешно, ще видите съобщение “Вашата поръчка беше приета”, а на електронната си поща ще получите писмо с детайлите на поръчката.

Какви са условията за доставка?

Вашата поръчка може да бъде доставена чрез „Български пощи“ или чрез куриерска фирма „Спиди“.

Ако изберете доставка чрез „Български пощи“, пратката ще пристигне в най-близката до вас пощенската станция, откъдете ще можете да я вземете в удобно за вас време.

Чрез фирма „Спиди“ пратката ви може да бъде доставена до конкретен адрес или до избран офис на фирмата. Проверете на www.speedy.bg дали вашето населено място се обслужва от „Спиди“, по какъв график и къде е най-близкият им офис. Тъй като куриерите извършват доставките в обичайното работно време, съобразете какъв адрес е по-подходящо да посочите - домашен или служебен. От фирмата ще ви информират предварително с sms за очаквания ден за доставка и ще ви предоставят възможност за пренасочване на пратката към друг адрес или към офис на „Спиди“. Ако изберете доставка до офис на куриерската фирма, ще можете да вземете пратката си оттам в удобно за вас време, без ангажимент за изчакване на куриера.

Цената за доставка е различна в зависимост от оператора, който доставя пратката, и от адреса за доставка.

Доставка до станция на „Български пощи“ – 2,50 лв.
Доставка до офис на „Спиди“ – 2,50 лв.
Доставка до адрес в София чрез куриер – 3,00 лв.
Доставка до адрес в страната чрез куриер – 3,50 лв.

Цената на доставката не зависи от броя на продуктите в поръчката и е включена в крайната цена, която заплащате за вашата поръчка.

Приема се, че доставката е за София, ако адресът е в рамките на Околовръстния път.

За София доставките се изпълняват обичайно до 2 работни дни след обработване на поръчката, а за страната – до 3 работни дни. Поръчки, за които е избрано плащане с пощенски запис или с банков превод, се изпълняват след като се получи потвърждение за плащането. Ако по някакви причини се налага удължаване на срока на доставката, ние ще се свържем с вас и ще ви уведомим.

Как да платя поръчката си?

Можете да избирате между плащане при получаване (т.нар. наложен платеж), плащане с пощенски запис и плащане с банков превод.

Ако изберете плащане при получаване, трябва да заплатите стойността на пратката на куриерската фирма, която ще ви я достави. В случай че доставката е до посочен от вас адрес – плащането е на куриера, а в случай че доставката е до офис на фирмата – плащането е на служител от офиса. Доставките чрез „Български пощи“ засега не могат да бъдат заплащани при получаване.

Ако изберете плащане с пощенски запис или с банков превод, необходимите за тези плащания данни ще ви бъдат предоставени при оформяне на поръчката, както и в писмото, изпратено на вашата електронна поща. Моля в платежния документ да впишете номера на поръчка си.

На по-късен етап ще има и други начини за плащане.

Как да отменя направена поръчка?

Ако решите да се откажете от вече направена поръчка, моля свържете се с нас възможно най-скоро по e-mail или телефон, като изрично посочите номера на поръчката.

Мога ли да се откажа от доставена поръчка или част от нея?

Всички продукти, закупени от електронната книжарница, дори когато не са предмет на рекламация, могат да бъдат върнати или заменени в 14-дневен срок от датата на получаването им. Условието за това е да са здрави, чисти, без надрасквания, без скъсани страници, изобщо без следи от злоумишлена употреба. Изпратете ни продуктите, от които се отказвате, на адрес: СОФТЕХ ЕООД, ул. Милин камък 5, София 1164. Транспортните разходи са за ваша сметка. Сумата за върнатите продукти ще ви бъде възстановена в 14-дневен срок от датата на вашия отказ, но, разбира се, след като получим продуктите, от които се отказвате. Моля свържете се с нас за уточняване на детайлите.

Получих моята поръчка, но в нея: а) има грешно изпратена книга; б) липсва книга, която съм поръчал; в) има дефектна книга. Какво да правя?

В този случай трябва максимално бързо да ни съобщите в какво се състои проблемът. Ние ще се постараем в кратки срокове да заменим грешната/дефектната книга или да изпратим липсващата. Ако по някакви причини това не е възможно, ще ви възстановим платената сума.

За да подадете рекламация трябва да отворите историята на поръчките във вашия профил, да изберете заглавието, за което се отнася рекламацията, да посочите (опишете) причината за рекламацията и да ни изпратете съобщението. Върнатите продукти трябва да изпратите на адрес: СОФТЕХ ЕООД, ул. Милин камък 5, СОФИЯ 1164. Всички транспортни разходи са за наша сметка.

Препоръчваме ви да проверявате поръчката си още при получаването й, така най-лесно и бързо можете да върнете продукта, който не ви удовлетворява.

Как да разбера на какъв етап от обработката е моята поръчка?

Всяка промяна в статуса на вашата поръчка – от получаването до приключването й, се отбелязва и можете да я видите в историята на поръчките в профила си. Паралелно с това получавате и известие на електронната си поща.

Искам да закупя книга, която е отбелязана като изчерпана в книжарницата. Бихте ли ми съобщили, ако отново я получите?

Разбира се! Достатъчно е да изберете бутона „Изчерпано“ към тази книга и във формата, която се отвори, да въведете своето име и e-mail и да натиснете „Уведоми ме“. Веднага след като получим тази книга, на електронната ви поща автоматично ще бъде изпратено съобщение.

Само нови книги ли се продават в книжарницата?

Предлагаме както нови, така и употребявани книги. Ако в личната си библиотека имате книги по математика, физика или химия, които са добре запазени, но вече не са ви необходими и искате да се разделите с тях, свържете се с нас на office@goodboox.bg. Ще получите добра цена, повече място в жилището си и удовлетворение, че книгите са стигнали до хората, които имат нужда от тях.

Търся книга, която я няма в сайта. Можете ли да ми помогнете?

Поне ще опитаме! Изпратете ни заявка на office@goodboox.bg с всички данни, които знаете за тази книга, включително и ако тя се разпространява само в чужбина. Тъй като нещата са специфични, ще получите оферта за конкретния случай.